2014-12-03 23:05:51玉封禪

Blank Space





部落格專用相簿


Blank Space




Nice to meet you
很高興認識你。
Where you've been?
一直以來你都去哪了?
I can show you incredible things
我能讓你體驗到醉人的戀情
Magic, madness, heaven, sins
抑或魔幻的,狂熱的,天堂般的,罪惡的
Saw you there and I thought oh my god
看你站在那兒,我心裡不禁驚歎
Look at that face, you look like my next mistake
那俊俏的臉蛋,你看起來就像我下一段錯誤的戀情
Love's a game, want to play?
不過愛情說穿了只是場遊戲,想加入嗎?

New money, suit and tie
新鈔,西裝與領帶
I can read you like a magazine
如翻閱雜誌般,我能輕易的猜透你
Ain't it funny rumors fly
謠言滿天飛,不是很有趣嗎?
And I know you've heard about me
我想你一定聽過我的名字
So hey, let's be friends
所以,嘿,當個朋友吧
I'm dying to see how this one ends
迫不及待想知道這次會如何收場
Grab your passport and my hand
帶上你的護照,牽起我的手
I could make the bad guys good for a weekend
我有本事讓壞男孩安分一個週末

So it's gonna be forever
所以我們的感情會永永遠遠囉
Or it's gonna go down in flames
抑或如飛蛾撲火,曇花一現
You can tell me when it's over
結束時你可以告訴我你的感想
If the high was worth the pain
得到的歡愉值不值得這樣的痛苦
Got a long list of ex-lovers
我眾多的前男友啊
They'll tell you I'm insane
他們會告訴你我不過是個瘋女人
Cause you know I love the players
因為我就是愛這些花花公子
And you love the game
你卻迷上了戀情

Cause we're young and we're reckless
因為我們年少輕狂
We'll take this way too far
感情會失去控制
It will leave you breathless
這樣的愛會讓你窒息
Or with a nasty scar
或著留下深深的傷痕
Got a long list of ex-lovers
我眾多的前男友啊
They'll tell you I'm insane
他們會告訴你我不過是個瘋女人
But I got a blank space baby
可親愛的,我碰巧這有個空位
And I'll write your name
而我打算寫下你的名字

Cherry lips, crystal skies
櫻桃般嬌豔的嘴脣,水晶般澄澈的天空
I can show you incredible things
我能讓你體驗到醉人的戀情
Slowly kisses , pretty lies
緩慢的吻,美麗的謊言
You're the king baby I'm your queen
如果你是國王而我就是你的皇后
Find out what you want
找出你喜歡的類型
Be that girl for a month
當那樣的女孩一個月
Wait, the worst is yet to come
但更糟的還在後頭呢
Oh no
哦不。

Screaming, crying, perfect storms
尖叫,哭泣,歇斯底里完美的風暴
I can make all the tables turn
我總是有能力扭轉局面
Rose garden filled with thorns
如同玫瑰花園長滿了尖刺
Keep you second guessing like oh my god
總是讓你摸不著頭緒
Who is she? I get drunk on jealousy
「她是誰?」我被嫉妒沖昏了頭
But you'll come back each time you leave
只是每次離開你還是會被吸引回來
Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream
因為親愛的,我就是精心偽裝甜蜜美夢的噩夢呀。

So it's gonna be forever
所以我們的感情會永永遠遠囉
Or it's gonna go down in flames
抑或如飛蛾撲火,曇花一現
You can tell me when it's over
結束時你可以告訴我你的感想
If the high was worth the pain
得到的歡愉值不值得這樣的痛苦
Got a long list of ex-lovers
我眾多的前男友啊
They'll tell you I'm insane
他們會告訴你我不過是個瘋女人
Cause you know I love the players
因為我就是愛這些花花公子
And you love the game
你卻迷上了戀情
And you love the game


Boys only want love if it's torture
男孩們只想要刻骨銘心的戀情
Don't say I didn't say I didn't warn you
別說我沒警告過你
Boys only want love if it's torture
男孩們只想要刻骨銘心的戀情
Don't say I didn't say I didn't warn you
別說我沒警告過你



上一篇:傻笑

下一篇:突然間