2005-10-30 18:21:27紙皮

` 老公 .. 11個月快樂牙 =]

咁快又30號喇 =] 好開心a .. 同老公11個月喇 .. 嘻嘻 .. 好愛你牙 !!
同你1齊既時間真係過得好快也 .. 話咁快我地又就黎一年喇 =] 好期待NA..
諗返起之前 "" 真係估都估唔到我地2個會係埋一齊咁耐 .. 我脾氣又唔好 ..
對你又唔好 .. 總之乜都唔好 !! 我絕對唔係1個好既情人 .. 如果唔係因為 ..
你成日都就哂我 .. 乜都忍我既話 .. 我諗你1早已經【離我而去】 ../︿\”
我知道我既脾氣 .. 唔係個個都能夠忍受得到 !! 我知道你已經忍到極限喇 ..
唉 .. 有陣時 .. 真係覺得自己好衰 .. 搞到你成日都係度忍我 .. 乜都就我 ..
我次次應承左你既野 "" 無1次係能夠做得到 .. 真係好對唔住牙 .. 老公 ..
你真係1個好好既情人黎架 .. 相反 .. 比著我係你 .. 我1早可能會講左散 ..




好多謝你1直以黎都忍左我咁耐,我1定會改到架 .. /︿\”對5住牙 !!


===== ` 縱 使 旅 程 如 何 倦〃捱 過 路 遠 縱 崎 嶇 也 不 埋 怨 ’ ]
° 前 面 世 界 冷 或 暖 >> 沿 路 有 你 我 沒 怕 多 遠 =]

我諗上面呢幾句歌詞 .. 你應該識得解喇掛?唔會蠢到咁掛?ahahh =]
               老公 ,, ≧▽≦ 11個月快樂牙 °*﹍