2006-12-05 15:42:19《小雨》

又係返工..........

好累,是心理還是生理?

自從返工一個月後,我覺得每日都唔係好精神.或者咁

係因為我訓得唔好la~其實我己經一返家就訓架la~!!
不過無計la~我而家先開始知道"辛苦先得世間財"呢~
不過主因都係我放工後就要返學je~
好在~每日都有好錫我既輪輪送我返工接我放工送我

返學~好幸福呀~^^
有人可能覺得呢d係必然既~但對於我地兩個黎講.睇

法就有異於常人la~

累可能係我唔夠訓所致,亦可能係我無精神寄託就係

讀書好似差左d>.<...嗯都無野好講架la~只有既就係自

己努力d咁lo~

做野...呀~~~!!!!出左糧但居然打唔到簿~~!!!太過份la~!!!!!!!!><

上一篇:生活

下一篇: