2006-11-30 14:56:20《小雨》

生活

其實我返工真係無野做...想有野做都難...
所以就迫住我要做自己野喇...近來幾乎每日睇一集尋

秦記.本野真係好好睇~!好多鬥智力的場面~我睇到D

打既場面又會係度聯想~簡直就好似睇戲咁~不過佢有

好似不下廿幾集~睇黎要睇一個月la~HEHE
d同事暫看個個都不錯~當然la~在其中有一個熟人,令

我可以了解呢度更多

返左就黎一個月la~自我返工後除了感受到疲倦感之外

,就係無暇處理其他事.要做的話就要握緊時間.所以有

一段時間房間好亂,心中更不知要做什麼.没舍目標...

有時都不知道日間做了什麼,晚間就累了睡了...

不過我今日做左一個表~係記錄我一日大約做了什麼,

內容有:精神狀態,工作,學習,約會,興趣等.我會以一個

星為單位,隨意記錄自己做過的事及感想~
此表助我免於晚間疲倦睡去而不自我檢討及令自己知

道當日的義意何在~
自覺真的不錯~hehe...
突然覺得自己寫野好似古代,實為睇得項少龍多所至

~!!^^

上一篇:回想

下一篇:又係返工..........