2005-06-14 16:51:04太陽豬

~~理想~~

四月二十九日 星期五 

  我終於講完晒成個course啦! 真係唔經唔覺都讀完兩年, 開頭都好怕自己讀唔成, 因為要讀英文呀! 但係一路都有好多人支持我繼續讀落去, 媽咪係我一個好重要支持, 無論金錢上同心靈上, 都係一個好重要的人, 所以佢去旅行我真係好掛住佢呀!特別佢烹的飯…...好肚餓呀……

  讀完文憑之後, 一路都諗住學位, 因為之前見到人人都帶, 令我都好想帶四方帽呀! 所以之後我就好勤力去讀書, 只係為完成我自己理想, 自己人生的一個小目標, 所以我幾辛苦都會繼續讀落去. 但係有一段時間真係為讀書而有煩惱, 因為我家宜讀緊的唔係好多另外的新書比我學,所以一路都諗過轉去讀其他科目, 但係由頭去讀過會用好多錢同好浪費時間…..

  最後我都係讀番體育行政呢一科, 因為平同快呀! 讀完呢一個可以比較容易另外一科, 所以我都會讀完完算, 但係我會去讀marking 呀! 因為呢一科實在係太好玩呀! 呢一科都好廣呀! 道道都用得到!

  媽咪番呢我先可以去報學位個course, 雖然我都可以去借政府, 但係都係要比利息. 所以我多數會問媽咪借, 之後每一月還比佢. 所以佢唔番呢我都無得去報, 希望媽咪快d番呢.