2005-05-18 17:45:52太陽豬

又無得放假

四月二十八日 星期四 晴
  因為五月一日我大表姐(我爸爸家姐個女係唔係叫表姐?)結婚呀!所以我爸爸都一早請定大假呀!我就一早叫佢請定年假呀!唔好話我唔比見我屋企人,因為呢一日係可以一次過見到我所有屋企人呀!哈哈可以一次過唔洗煩呀!

但係今日個死人頭話我知佢無得放五月一日呀!唔係呀馬之前一路都話放得呀!無啦啦又話無得放?點解呀?下….泳池開一定要你係到?你又唔係救生員又唔洗你救人,你又唔係工程部個泳池有咩事你都唔識整啦!都唔知你番工可以做得咩呀!又咪係到無聊無聊係office到坐…..

  我都唔知佢想點,佢公司成車人係到啦,佢兩個老細都係到都唔知請咩一定要佢番呀!但係如果我係佢上司,明知我叫佢幾時番就番,佢一定唔會出聲唔會有咩反對。做咩唔叫多個人番去呀!多個人係到咪可以唔洗做呀!

  總之佢五月一日唔到就唔洗指意我會理佢呀!