2005-05-18 16:50:23太陽豬

被包……兩餐

四月二十七日 星期三 晴

  太好啦!今日午餐同晚餐都有人請呀!哈哈!雖然我番呢舊公司做已經成兩個幾星期呀!但係一直都無機會同同事出去食下飯,哈哈因為我地好忙呀!佢個我老細下星期要出要開個,又得我一個係office 又無皇管呀!

  所以我地就一齊出去食下飯,同買公司要用的電腦用品。兩個女仔都無咩好食,又咪係去食日本菜……但係食咩都好總之唔洗我比就得呀!無法啦鬼叫我窮呀!

  不過我真係好幸福呀,因為我有一班好有我心的朋友呀!Elaine 佢勁忙都抽時間出呢同我食飯,同我慶祝生日呀!雖然已經過了成兩個幾星期,但係無所謂啦有心唔怕遲,遲到好過無到呀!所以我一放工就飛去沙田揾佢呀!

  我地係沙田新城市行到成八點多先至去食飯,玲玲姐話去食pk cafe!係呀係pokkacafe!係新城市都算係數一數二叫貴價食店,但係玲玲姐話呢道好食呀!唉….好貴呀!雖然唔洗我比錢,但係我一向都對食唔係太高要求,所以我真係覺得去pokkacafe食真係好唔值呀!

  不過今日好奇怪我地只係叫兩個set dinner 同一個三文魚沙律,但係都食唔得晒重淨番好多,個甜品重無食個呀!但係我地上一次三個女仔(同埋雪梨)去食都係每人叫一個set dinner同兩個小食都食得晒呀?點解呢?

  算啦總之我地兩個食到飽到唔係太願行,但係大家都要番屋企睇「大長今」,所以只係傾一陣就番屋企呀!^-^