2005-05-12 11:08:04太陽豬

番大陸之食約保齡球

四月二十三日 星期六 晴

  嘩!我都好耐無番過大陸玩呀!上一次已經係不年前呀!而且亦都係第一次成班人一齊去成八個呀,都係因為大家已經唔同公司先可以呀!但係我地都可以一齊出呢,玩真係好難得!!

  我同駱駝,金比大眼仔,娜娜子基基都放早,所以就約早少少去食午餐再等銘銘。同得大眼仔食就多數都係食雞啦!娜娜子同基基突然打呢,話公司遲放要同唔到同我地一齊食但係會三點半前到。

  大家最後都要四點先出到發,因為佢地都玩遲到過。關時除大眼仔之外個個都可以好順利,後來先知佢個回鄉証重係八年前個樣,即係一句講哂柒到爆。同之前一樣大家都要經過的士同乞食黨先可以上到的士。

  我地因為太多人要分的士.....所以就出事啦...我地到保齡球場都未見其他人。駱駝話無咩理由會遲過我地呀,我就好驚係唔係個司機唔識路,定係我寫錯名令佢地去鬼另外一問,最怕就係佢比人車去映知邊一到....打比娜娜子佢又無我開手提...好彩佢都找到我地,但係下一次我一定會買多一份地圖比佢地....

  我地用了三十五蚊打四局,真係打都手都斷呀!我地班女仔都係打三局呀!最後都係佢地班男仔四個打,哈哈!真係香港區大戰新界區,大眼仔,基基,駱駝,銘銘個個都好似食左葯,之前局局都有人落坑,但係呢一局大家就神乎經技,差唔多球球都補中或者係全中呀!

  銘銘就最好笑,之前就球球落坑,但係呢一局就頭兩球全中,總之之前三局加埋分數都唔夠一局多。比我地話佢係到扮蟹,要捉佢去驗尿!!但係最後都唔係佢嬴,係駱駝嬴呀!因為佢最後幾球都可以補中或者係全中,唔通佢食左葯?

  之後我去食飯呀!因為大家都唔係太信大陸舖頭,所以都係去大間食巿食。我地就去我所時去開間分店,我地八個人開一間房坐都只係加多三十呀!重有得睇花式沖茶,不過杯茶就太甜,好似糖水呀!最後比錢都係三十幾呀!