2008-01-30 06:15:10Phixy

Aesthetic

Longing for you day and in dream
I’m hoping you are here and leading my way
You steers my road anytime I need
If you walk away, I will follow you
Trying my life
With you sacred gifts you gave to me
I won’t vain and succeed it as your precious soul
Holding your hand
And I’m walking through the all of the world
Carrying your wish like the Venus in the dim sky

不分晝夜總是渴望著你
我冀求你在此為我領航
你總在我需要指引方向
你亦步 , 我亦趨
我會帶著你給予我的聖恩
勇敢的面對挑戰
有你珍貴的精神陪伴
我將成功而不再虛渡
緊握你的手
我會帶著你的期待走遍世界
如同晨曦之星


英文引用自
http://blog.sina.com.tw/luck822987/article.php?pbgid=21449&entryid=90954

翻譯部份我擅作修改

-------

這是日劇醫龍的插曲 , 我非常喜歡這首歌

這應該至少是一年前的日劇了,不過緯來日本最近要開撥醫龍2

所以又拿出來再撥一次吸引人潮吧?

我是被吸引到的那一個 , 劇情不錯 漫畫則比較醜陋現實一點

Aesthetic 非常棒的一曲