2006-01-15 22:55:06PeN

守護天使 - 序

這個劇本寫了很久,文筆上幼稚得很,不要期望過高,應該有些人已經看過,請抱著無聊時解悶的心態去看算了。

------------------------------------------------------------------------

Scene 1
平凡生活

(班房中,所有學生專注地上堂,但卻有兩人不時偷望一角的空位)
(Fresh Back)

純︰可惡呀!阿媽妳做咩唔叫我起身呀?攪到我而家嘔哂白泡咁換衫
媽︰哎呀,妳阿媽我呀做梗mask 呀嘛!何況你都係中六學生啦,係時候自己起身啦,唔好再咁依賴啦
純︰媽呀,唔係中六唔中六既問題呀,況且今日係開學第一日,點都叫一叫下我啦…………咦?開學第一日……八點啦……遲到啦……妳又害我要用天雨夜行返學啦……

(返學路上,一架電單車飛馳而過)
緣︰阿純,我先走一步啦……班房見啦…
(大閘關閉)
David 叔︰認命啦!阿純,年年開學第一日你都係遲到架啦,都唔志在今年啦!
(上班房)
蠢佬︰純仔,同我去教員室整杯咖啡黎,再順便攞d note 過黎,之後………
純︰(遲到都唔使咁差使我做十萬樣野架,我又唔係你既assistant)
蠢佬︰你當然唔係我assistant 啦,等我話你知你衰咩啦,唔……就係莫須有,detail d 黎講就係擾亂上堂秩序,影響同學心情
純︰我感受到個陣岳飛係咩心情啦
(純走向教員室)
蠢佬︰咖啡要少奶多糖……d note 係………
(小息)
緣︰阿純,你知唔知今年隔離間女校邀請我地話劇組過去做開幕禮表演呀?
純︰吓!點解我會唔知架……幾時講架?
天︰你梗係唔知啦,今朝早會個陣宣佈既,我諗個時你仲係度閘外面企梗呀
緣︰唉……算啦,佢呢d例牌野,唔使再提啦,講返個演出啦,下星期一呀
純︰咩—野—話!剩返一個星期!咁咪又變左排戲地獄!!
天︰又唔使咁緊張既,好彩我地之前寫左好多劇本,而家剩係要排戲都黎得切既
純︰冇錯!又係我地話劇組首席男演員燃燒小宇宙既時候啦,哈哈哈哈哈哈…
緣﹑天︰依然係白痴仔一個,唉!