2006-09-17 00:47:47pekojanet

9.16 4小時的車程

今日用左來回4小時既車程去柴灣ive聽個seminar
聽完之後
都好猶疑我應唔應該交applicaton form呢
最後我決定交左先算
因為就算交左都未必有得讀
要經過interview!!

我同我個fd一樣.對於interview呢樣野避而遠之
so我地都想可以improve到communication skill
就係透過呢個program可以多d同人接觸
有更多既說話機會
有更多既見見世面的機會
同樣地.所付出的時間就更多....

究竟我可唔可以做到一個成功既職業人士呢?
我好想俾人一見到我就感覺我好pro
好想我一出聲.就可以說服到人個種
但偏偏我就相反
最唔鐘意就係present
唉!但我又偏偏唔甘心只係做一個普通既會計文員...

究竟我係一個點既人呢?
我有無咁既能力可以做到好好pro呢?
我覺得我需要更多既practice.更多的迫使.令我去做

究竟有咩方法呢?
其實我而家已經唔介意好忙忙忙
只介意我的能力
介意人地點睇我的表現.

              ~完~