2006-09-13 22:45:22pekojanet

9.13 HappyBirthday!

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to peko
happy birthday to you!!!
yeah~吹蠟燭

恭喜你!
恭喜你有一個咁好的朋友唱首生日歌俾你聽
恭喜你有一個每年記得你生日的朋友

雖然係你生日呢日同唔到你慶祝(而且我地不嬲都唔著重門面野)哈哈
但當然點都要話句
生日快樂
心想是城(呢句我唔多講啦.因為我已經寫左)
年年都有你鐘意既人陪你過生日
年年都有我呢句”心想是城”哈哈
同eric越黎越好(唔知下年再可唔可以講返呢句呢)
學業進步升返degree




我諗你已經收到張咭
surprise嗎?
(記得影返張咭的封面post上黎,因為我唔記得影呀!!)
由於時間有限...所以只可以整成咁咋
今日點慶祝呀?
3號風球+紅色暴雨(真西利!)