2006-09-07 23:46:38pekojanet

9.7 好好彩~

今日上網睇分班
之前好驚同d fd分開
將我地4個拆開
雖然真係唔可以4個一齊
但我同另外2個一班呀!幾開心
但諗到另1個要自己一班...又覺得好衰...
anyway..我今年一定要好好好努力讀書
拎credit!!!!
我地要大家互相”篤速”住對方!
我今年真係會好努力的!

a bad news:
我之前話果個男仔居然退左學....
仲諗住睇下今年有無機會同班
而家連見面既機會都無!所以有好多野唔係必然
完全無諗過佢會走左呢樣野!
佢就好似係我腦海中出現了一秒一樣.之後就唔會再有見面的機會
個感覺真係幾奇怪

呀!我可能下個月開始學返日文呀.而家仲諗緊
一來我之前學過(不過好少好少).所以唔想浪費.想繼續讀.
二來學多樣野.真係想識多d野呀
三來俾人迫我陪佢一齊上堂
係工聯會學.幾平.$370for12堂

當然啦.要仲諗緊係因為:
每星期都要搵1晚上堂.唔知會唔會好累
上完堂當然要溫書啦.但學校d野都未搞掂.又要理埋日文.
學日文係無止境.就好似學英文咁(當然無英文咁難)要keep住咁學
話晒都係language~

still thinking