2004-11-04 22:36:35PEKI

*3 Nov*Shopping Day ~

呢日同hen出去旺角行街~
E~hen做faceSo做o左超耐AR~
搞到我又要等多成半粒鐘~

買o左超多o野AR...
洗o左都唔~~~少$$...

外套一件~衫兩件~一對boot~一個袋~
一本Zipper~(我至愛Avril做封面~)
一本2005 Schedule Book~(Disney Princess系列~超靚~)
(其實我想自己女人D~所以買呢本放棄o左トロ...)
一份好大o既birthday gift~
(送畀人ke...雖然自己都好想要...)
其他垃垃雜雜o野...

超重ar D o野~擰到我超攰~
本來仲諗住去尖咀ka~
(因為我想行X-girl同埋Hysteric Glamour專門店~)
不過最尾攰到連朗豪坊都冇行ar...

我同hen都發覺有工返之後真係唔同D~
以前買樣o野都要諗呢樣~諗o個樣~
行好多間度哂價錢先再考慮買唔買~
而家~真係諗都唔諗~見鍾意就買~
總之就買o左返去先算~

當然咁辛苦搵埋D錢~梗係為o左洗ka la...

不過有時諗諗o下...
買埋咁多衫...
究竟有冇機會著...?





P.S.
我仲有褲未買AR~
同埋個Head Porter袋~
(希望唔好賣哂AR~><)





PIC︰

wa~旺角條行人專用區有好~~大個BoA呀~
仲有好多間錶舖都有BoA D poster~
超~~~~~正~!!!
不過佢做代言人o既呢款錶就超貴...要成千幾蚊ar...