2010-01-20 22:33:25P.M.

求分

平生最討厭學生說盡歪理求分。
測驗卷上,一題問「此何所也?」,「何所」二字何解?
一學生寫「甚麼」,答案應為「甚麼地方/何處」。

「我呢度都有寫『甚麼』兩個字啦,咁應該都有分啦。」
「個答案係『甚麼地方』,唔係『甚麼』。」
「呢題兩分嘛,我寫左其中兩個字應該都有1分啦。」
「唔係咁計,你答唔到個意思,冇指明地方,冇分啦。」
「嘩,搞錯呀,咁屈機既,寫左都冇分。」
「咁我問你,個答案係「怎麼樣」,你寫「麼樣」咁我係咪要畀分你呀?」
「係架,照除架咋嘛。寫0岩一個字1分,就係咁。」
「得啦,收埋你D歪理,一句講晒,你呢個答案0分,係咁多。」

然後,他竟依然喋喋不休地說著甚麼miss你屈機之類的說話。
最後,我不禁說:
「如果同學係為拗而拗既話呢,咁我無話可說啦,亦都唔需要再講落去;
但我擔心既係,如果同學心底裡面真係覺得頭先0個一堆歪理係真理,
真心覺得自己有道理既話,咁我覺得我有必要同你詳談,再教導下你。」
 
 
 
********
(寫於2009年10月30日)

上一篇:普通話學習筆記的評分準則

下一篇: