2005-03-15 21:27:36尚未設定

No Title

又好耐冇打日記喇……
原因係……懶囉……
唔知係咪因為依家知道AD一有功課就勁多嘢做(仲要係包保做到死果隻),所以一有機會呌吓就要把握機會瞓餐勁,於是其他嘢都懶得做。
所以話唔駛趕功課日子嘅生活已經可以當度緊假……即使冇實質做過D乜,但係對我黎講,有得stay喺屋企過吓日晨已經心滿意足喇~

其實今個學期一開始,AD就即刻派新功課——用三個禮拜時間設計一個放喺維多利亞港嘅observation deck……

(le件事留番下篇「日記」至講)依家應該講D比功課更重要嘅事先:
我終於收到上個學期嘅考試成績喇!!!
太好喇,三科筆試科目都合格。知道唔駛嘥500蚊補考(500蚊補考一科,如果再多幾科唔合格就double,甚至triple架喇,幾鬼貴呀!......都話學校係奸商架啦……)。
我喺BC(Building Construction)同EC(Environmental Control)都攞A-;BS(Building Structure)就攞A呀。
見到自己之前嘅努力(冇走堂、坐正老師前面第一排留心上堂、考試有盡力溫書)冇百費到真好!

基本上,我覺得今次成績,除左EC果科好surprise之外,其他兩科都好合理。因為我考試果陣已經知道自己BS果科一定好過BC——講真,BS份卷實在太易喇~題題都非常straight forward,根本唔駛點諗嘅,只要將書入面嘅內容copy落本答題簿就得喇。我可以肯定如果同學上堂有聽過阿sir講嘢,考試前又有溫過書一定識答哂堆問題!
之前阿Ben(我個faculty嘅阿頭)預先宣佈有幾多人唔合格果陣,問我哋點解咁多人le科成績咁差嘅時候,D同學就話份卷好難;之前功課有一題計數題阿sir唔出,搞到佢哋花左時間喺果題數又得個吉;阿sir D hard copy嘅slide好細張;阿sir好串、唔識教書、態度差……
計我話:阿sir的確係好串嘴,態度囂張左D,但查實佢教書OK吖(起碼我聽得明佢講乜),所以班同學成績差同阿sir好似冇直接關係噃……不過又唔係,我見上堂果陣咁多人走堂(走剩半班),據講原因就係阿sir人緣不佳,再加上班人覺得le一科好悶,所以佢哋寧願落樓下茶餐廳tea都唔上堂。
另外,班人話份卷冇出之前做功課果題數係阿sir唔啱,我就覺得佢哋係「XXXX賴地硬」囉……喂,大佬呀,一黎阿sir從來冇提過要出果題數;二黎佢之前講過正常黎講,做一題果D數要個半鐘,考試得果兩個鐘,佢出得le題就唔駛出其他嘢啦……

講到尾,我認為喺BS le科入面,可以好清楚睇到「種瓜得瓜,種豆得豆」le個道理:份卷咁易,堆問題直接成咁,再加上阿sir考試前講到明題目會同邊D課堂內容有關,直情講到明「我考試一定出le樣嘢,你哋一定要溫熟佢呀」,D人都可以話唔識答,咁即係佢哋冇溫書啦。
所以我覺得佢哋得出依家嘅成績應該自我反省吓,唔該諗吓自己平日有冇上堂;上堂有冇恰眼瞓;考試前有冇溫書;考試果陣有冇早走啦。我只會同情一D自問已經做得好足夠,但係考試撻Q嘅人。

另外,我話EC有A-嘅成績好surprise,因為我從來冇諗過會咁。
話說雖則我好喜歡教EC嘅MK,而上堂亦有興趣聽書,但係le科就好似Biology入面嘅ecology咁,要人analyze個題目,要首先消化完書入面嘅內容,然後分析完再答問題……一講到要用腦諗嘢嘅問題就憎……加上我個腦一向轉得慢,要我答le D問題真係受罪……
考試果陣就係咁喇,成堆case,要諗辦法點樣solve problem,諗到頭爆……
份卷咁鬼難,想合格都難,加上之前個test又死左(阿sir俾6版白紙我哋答問題,但係我答得一版半……),點會諗到依家合格架?(阿Ben話le科有人唔合格,我幾驚有份呀!)