2005-01-25 19:37:33尚未設定

(無題)

開左三日turbo之後,今日終於可以休息纒,鲻番舊本、睇電視、聽收音機、上網、寫日記……

之前一見耐冇見鮋朋友,佢地都會例排問我le排忙緊咩,而我都會例排答:「畫圖、整project。」雖則次次都係le類答案好似好「行」,但係事實係咁喎……我鮋生活確實同學校堆功課好有關係。

就前兩日ja ma,開左兩日通宵都係為左交portfolio。
或者對大部份同學黎講「交pofo好易ja ma,淨係將以前做果堆功課放入個pofo袋咪得囉~」……如果我對之前做落果堆功課係滿意鮋話,其實都會好易搞掂架……不過唔係嘛……故此對我黎講,交pofo係一項大工程:
AD第一份功課(果十八幅畫)都還好,起碼見得纒人,可以就咁放入pofo,不過 ‘Consolidation of Design Process’就要再整過——首先要再幫個model影相(因為之前用白色background,而學校規定model相要用黑色backgrond),跟住用電腦排版、print、加「盒咭」做底;
整完le個,就要整第二份project(capsule)。本身自己幾滿意份功課,本來唔駛再整,不過衰在五塊A2 size panel入面,有一塊site map唔見左,於是又要再整多次……

完成以上兩項「細工程」之後,就要做我最唔想做,但又好緊要鮋第三份project(shop-house)……我極之唔想做係因為我要從頭整過(i.e.由design開始整到完成個panel)……
再整過個project其實唔係老師鮋意思,而係因為我實在太唔鍾意以前個design,實在冇辦法接受個design……試問一個連自己都唔鍾意鮋design,點可以一月廿九號果日向外人present,要人懐鍾意呢?所以我決定再整過。

由於時間緊迫(得番幾日時間俾我做一份老師預計整幾個禮拜鮋功課),故此之前幾日一直開turbo趕功課。星期五、六、日都開夜車,不斷畫圖(畫完plan,跟住畫section,仲要畫我最驚鮋畫elevation同axonometric drawig……)……唔知係我畫得太慢定係時間過得太快,每次開夜車畫圖都係轉頭就天光。
天光之後,我通常都會返去鲻幾個鐘至開始「另一日」鮋工作,所以基本上我le幾日只係改變作息模式。
……係尋日有d分別:尋日因為要返學交功課,所以前日下晝一點起身開始工作,直到尋晚十二點先鲻,即係我足足三十五個鐘冇鲻呀!!!(而且搭車果陣冇恰眼鲻喎)
(又一記錄!)估唔到自己可以撐到咁耐耶!

今日hae完一日,聽日又要再開工,造果棟爛鬼shop-house鮋模型。

圖:係超超同周寶幫我鰠pofo面畫鮋公仔「超超」呀~