2008-12-04 14:00:08比比

未出發已經有咁多問題? vs 雪花甲- 1695


/12-1695

為左過磅問題煩左成晚, 一早起身拎個磅再磅過, 睇下有咩可以out出來唔帶.........望望shower gel, 護髮素, 洗手液, 牙膏, lotion, 通通唔拎。  暖包4 pack減到變2 pack, 就連jean+冷衫都out走埋, 宜家得番2條褲, 4件衫..........究竟仲有咩可以唔帶? 

上完vs web site再打電話confrim, 寄倉23kgs, handcarry6kgs (9x14x22)英吋。  暖包盡可能唔好手拎太多, 可以拎幾個landing用.....(即係暖包要pack番係gip啦) 仲有911之後機場開始, New rules for taking liquid through security, 即係.........One bag per person~~  拎好有張說明未掉, 知道咩叫liquid, 咩唔係, 原來cream eye shadow, lip gloss, mascara都有管制。  反而lipstick, powder foundation就ok~~

即係簡單點來講 :(Gels, Lotions and liquids, Pastes, Preesuired foams and sprays, foodstuffs, liquid cometics)要pack落一個透明密封膠袋, max(20cm x 20cm)~~ 仲有上次老公提over 100ml既containers都唔可以拎上機。 唉..........攪咁多野, 唔煩就假啦~~ 宜家一landing就要去c&e入貨即用 煩~~~~~~~~~~~~~

拾左一輪, 心情梗係down到暈啦~~ 最後妝又未化, 樣又無拾, 牛記波鞋T就出去整甲啦~~ 本來想畫BEAR BEAR聖誕節套甲甲, 不過讀書+出席老公既飯宴, 無謂太花巧......所以是是但但畫下雪花就算啦~~

返到屋企又再努力減得就減, 拎d細樽裝裝裝, 加埋每月煩惱突襲, 真係好煩 其實今晚好唔開心架, 不過又唔方便同老公講, 平時慢八拍既佢都feel到有d野。  查實係媽咪發脾氣, 話我半夜三更拾野, 嘈住佢訓。  仲問拾左二日都未拾完咩?? 講又唔明過磅問題好煩.....所以先拾幾次, 一來check下有咩真係帶漏, 二來再睇下有咩可以唔要。  人地整完甲返來拾, 又話要開飯, 食完飯沖埋涼再拾, 佢又話要訓.........

最嬲係一句 :(我都係人)~~ 唔通我又唔係人? 晚晚嘈到訓唔到, 出廳睇報紙睇到半夜三更, 跟住塞埋mp3好辛苦咁訓.......個幾月變左隻國寶。  我只係拾左二晚行李, 就發哂脾氣話攪到無覺好訓.....走出廳訓sofa示威。  如果要訓sofa我都想訓好耐, 不過係覺得咁做, 會令佢唔開心, 所以我忍..........

時時話我唔理人感受............其實我做左咁多野都無人知道。  相見好, 同住難......都係以前好, 間唔中返去娘家食飯, 唔過夜........所以明白以前幾夜都想返vc訓。 

試問又點可以當住全家人同老公講呀~~ 想家變咩?? 忍得好辛苦架~~ 所以老公.......你要對我好d呀~~ 比我蝦番你一頭半個月, 發洩下, 平衡番個心理啦~~ 宜家真係好鬼down

Kitty 2009-01-18 13:27:08

Hi Phoebe, why妳英國果D topic好似冇得回應既?

Kitty 2009-01-18 10:56:42

嘩....真係好應節wor. 無錯呀, 20號就可以見面喇, see you~

菲比 2009-01-18 01:50:42

我整左個花到唔花既甲呀!! 紅色french+好多石+唔同款囉, 好誇張架.......20號見面你就可以睇到啦..hee