2008-11-25 19:40:47比比

Anna sui甲油set - 1683

21/11-1683

硬石周日結業, 最後衝刺去買T-SHIRTS, 老闆叫到又點可以SAY NO呀~~
果然係老點, 上次明明記得ONLY黑&白色, 仲叫我去買其他色? 而且最細係S, 又邊有XS? 等人山長水遠出到去, 咩都買唔到, 又搵唔到佢BOR~~ (今個月家用確實難拎)~~

嫂嫂尋日去完SOGO又引我, 去買anna sui聖誕甲油set~~ (坦白講又唔係貴, 而且一向都鍾情ROSE款既樽又點會唔買呀?) 激氣, 嫂嫂ONLY比我睇佢個Set,又無問人要唔要? 攪到人地成晚唔安樂...........今日難得出開去, 當然要買啦!! 我想要既野, 無話要唔到既......(>.<)~~

買完野開心一陣, 之後就開始黑仔, 一)對豆豆鞋唔知仲咩, 著左2次都係刮, 刮到隻腳好痛......二)食野勁多人, 排哂隊....三)唔知仲咩, 今日出街成日比人bear......四)連返屋企搭巴士都勁多人, 攪到人地要行番去新世紀等車....五)係最慘最慘......返到屋企唸住舒服d啦, 點知洗手間竟然又塞左? 已經同屋企人講明, 洗手間好易塞, 要錫住用.....最後佢地用到塞左之後, 竟然唔理返房訓? 嬲到我想死..........幸好媽咪聽到我慘叫, 出來幫下手炸, 通左一輪, 成身濕哂, 隻手仲整到疼同損左......最後先攪得掂......

上次我恨恨地bear住媽咪, 媽咪同我講, bear咩呀? 我殺左你老豆呀?
今次到我恨恨地鬧, 究竟我前世係唔係殺左你呀媽? 攪到洗手間塞哂, 搵我來通? 呀哥同老公既分別就係.......一個有事扮唔知, 一個有事就比我拎來鬧.......如果係老公整塞左個洗手間, 睇下佢敢唔敢扮唔知, 走去訓呀?? 仲攪到我隻手損哂........

女人無男人係身邊, 真係慘過乜........所以話有男人錫真係唔同d..........
老公當我係小公主又點呀?? 宜家唔係身邊, 我又唔係一個落難公主........

車車 2008-11-27 16:19:11

咁都ok啦,至少佢都好有心啦,維尼真係好好架喇,唔好成日發佢脾氣啦

菲比 2008-11-27 13:24:14

維尼睇完都唔覺得佢心痛bor, 只不過我問佢有無睇blog, 佢答有, 之後先扮野話心都痛埋炸...(>.<)~~ 仲話快點比佢返來香港, 我就可以做番小公主bor~~

車車 2008-11-27 11:15:03

你唔好咁講啦,維尼睇到會好心痛架
不過我真係好奇,點解你屋企人真係可以咁厚面皮呢?自己整塞左都唔理,咁如果你都唔理,係唔係唔去廁所呀?