2008-05-21 10:52:19比比

**第五天-黃金海岸-1494**

15-5-1494

食完早餐飽飽就出發-翠兒河之旅-試下泥灘竹筒捉魚餌及釣魚....
感覺真係幾得...^^ 雖則玩到濕哂...........

估唔到岩岩食完早餐, 宜家又有新鮮海鮮食..就係即捉澳洲大泥蟹, 即烹即食...仲有生蠔添...今次又試試都幾鮮味...唔錯.......
釣釣下魚有人大叫...有海豚, 即時放低d野..去望望...真係見到呀!! 佢地好合拍一齊上水嘖氣, 一齊又游落水.....可惜影唔切, 影到有少少啦...
玩完水出發去歡樂農莊, 點解叫歡樂? 可能d工作人員惹笑卦~~ ^^

睇剪羊毛, 講真無乜興趣, 因為永遠d人都剪到流血? 一見到血..就覺得好慘...仲有原來我都怕羊...可能佢地有角....同埋你可以零距離接觸佢...反而我就企到遠一遠...因為好太味囉....

袋鼠可以喂草, 其實好多隻都好懶, 唔肯行埋來, 唯獨依隻小可愛...行埋來食草, 而且任人摸, 初時都怕怕地架...後來見到個個人都掂, 我又伸手掂下佢, 摸下佢..估唔到佢真係好乖...好似一隻小狗仔...好可愛呀!! 而且d毛好soft架..仲有一點都唔臭.......無味.........^^ 我愛你呀~~
樹熊就高貴d, 永遠係樹度, 要比錢先可以掂佢..但係睇下佢都開心架...真係好似公仔架.....仲有d小動作, 都幾攪笑.所以一有時間我就會去望下佢地...
個天好藍, 幸好係冬天...唔熱...而且有太陽既時候都幾熱架..但係無太陽就凍......所以今日就岩岩好.....
睇下趕羊show,同d動物零距離接觸...就走啦..........
始終愛無角既羊多少少...感覺善良d.......

澳洲有乜野體驗, 今日之旅莫過於動物囉........只要你敢, 咩動物都可以掂...絕對無人話你架...^^ 依個就係澳洲