2004-12-09 02:08:08彭彭

◇◆ 好開心....好開心.....的十二月頭!!

◇◆今年生日雖然都要返學,但都好開心...因為我的朋仔人帶左我去睇我的最愛<>,哈哈....悄悄地去買飛.....!!!哈哈...好開心....我地重買左好多野.......=__=!!其實咁樣我都已經好開心....點知重有禮物收....佢地班人...都唔知佢地有幾多個啦....哈哈~~~送的是我之前係阿貓到見到的頸"連",之後係LCX 見到...仍然係好鐘意呀...有兩個環....我話會送俾我另一半...但而家無...哈哈...所以就自己要埋先啦~~~呵呵
◇◆12月8日...今日係星期三...又可以見到我最喜愛的3個小朋友,( June June,Qing Qing and 沙律...)佢地真係好得意ga !!ha ha , 雖然早上有d唔開心的事...但之後見到佢地就咩都唔記得曬lu~~
◇◆今日對我來說係最重要0既日子,因為約左我縛位好朋友.....真係好耐無見你地啦~~~特別係阿琛呀!!!春安無同我地去食野呀...因為要返屋企...咁我地就去左打邊爐啦!!!我地落左一次單咋....因為第一次就成15碟野啦~~哈哈~~阿琦話同我地幾個一齊就好似一家人係到食野咁...我都覺...!!!哈哈~~
◇◆其實唔記得由幾時開始.....我就覺得自己黑仔得黎又幾Lucky ~~因為我好似去到邊都有好多好朋友咁.....雖然有d好耐無見....但總覺得次次見返都唔會覺得太陌生....重好開心tim ~~重有...好多人錫!!對我好好!!!
◇◆我諗呢個係可以成日笑0既原因之一~~~~哈哈

◇◆http://cdzlimited.org/soundtracks/A_L/loveactually.html ( 一套我想睇....而未睇的戲) 阿Fea send 俾我的!!!ha ha !!

◇◆好開心十二月頭...我諗下半個月都會好開心.....因為忙到....不得了!!!ha ha ~~~又有好朋友結婚.....重有祝 Carman 去新加坡 開開心心咁讀神學....我知神係你ga 一切!!!ha ha !!!