2004-10-23 12:05:51彭彭

◆◇ 心火盛呀!!◆◇2004.10.22

◆◇呢幾日好似有好多功課咁....一樣一樣咁做曬佢....!!!!
◆◇因為要做功課....搞到都無乜心情同咪咪落公園玩,同佢玩左一陣我就返左屋企啦!!同埋等收File and Send File !!拾下相咁...但都係改左少少就交左俾阿Fea la !!麻煩曬!!!腦裡面一方面要諗下每間房要點樣,特別係個Living Room!!.....重有施工圖...阿Sir 無啦啦話唔俾Free Hand....好煩呀!!!整得個模黎都整唔到個model la!!初初佢話用木.......唔好講笑啦!!!用木..!!=___=!!
◆◇今日總覺得心情唔係太好咁....!!打波有時都唔開心!!!........有時就開心d!!!....但今日真的好易唔開心!!!係呢d時候我就好想搵阿琦ga la!!但係佢要返工....搵佢好難!!!
◆◇心情唔太多,諗野就會多左,同時就會比較介懷別人的一些話...令自己更加唔開心,但上到車...訓醒感覺上又好似無咩野咁......諗諗下,都係一些話0者,同埋佢地係咁ga la!!有個句講個句,識左咁耐!!哈哈~~~每樣野都有兩面睇.......不過我就有時忘記左呢一樣野....覺得唔好就係唔好ga la!!!
媽媽話...你鐘意就唔會有咁ga 感覺!!
◆◇Jenny 俾左本<< Harry Potter and The Philosopher's stone>>我睇....(係中文版)睇完中文...我先睇英文啦!!睇中文我就好快...英文我諗要成個月唔上tim ar!!哈哈
◆◇有得睇鐘意0既書...的確係一件好開心的事!!!ha ha !!

◆◇打波.....同Jenny and Simon 連Won 好幾場.....感覺上好似好耐無試過啦!!
隻腳.....耐唔耐就痛我幾野....!!我諗係因為轉得多右面!!.=____=!!