2008-12-03 23:51:02盆多拉

處境~

同sister講完我同佢既situation, 其實我本來已經去左化境,無咩感覺..........講完仲衰, 係, 我知我處於下風,咁都無法,亦都係一個改變唔到既事實............不過...........我真係好想佢係我老公law.............不過我知父爸爸有安排............我亦都唔想想得太多...............依家只係覺得好多野都同想像中好唔同..........無左可能都唔係咩損失.............只係損失左一d青春~~

我唔想2個人既關係係一個爭戰,,,,,,,,,,,,,我只想可以安安定定............組織家庭~~