2005-10-16 00:02:00盆多拉

獨木舟

10月15日

今日.........覺得好開心,好好玩.........

今日一個唔識swimming既女子.........去左玩獨木舟.....見住d美男子一個個反艇...都唔知幾驚.....我怕我到時反左要叫救命~~不過好好彩....除左一次晌好淺水既地方反左之外........都無......晌水上晒左半日......仲無塗防晒tim....依家.....成身都好攰~~對手仲開始痛~~

上左水....有人講左一句/./.....你女朋友係唔係叫kelly呀.......呀~!~~呢句說話好特別~~~我地2個都好快否應左....但係原來連佢都唔知點解叫kelly喎
另一個女仔問︰佢係唔係你男朋友呀?我答︰唔係。女仔︰係囉...聽你地d對話都唔似.....我聽完之後....哈哈.......覺得都幾得意~~~

bbq之後(我都無咩食野)就走~~~