2005-09-14 01:22:40盆多拉

匆匆

9月13日

今日勁忙............又無啦啦返左十二個鐘有多。

今早10點幾......收到一個好熟但係唔知係邊個既phone call.....無聽...即聽留言之後.....原來係老細call我返去開會......最後我竟然可以用9秒9既速度....沖涼,洗頭.......晌11點返到去......真係覺得自己越來越勁啦......其實今日要開會係因為我組長sick leave.....仲要好似係一段long period......我都有dd不知所措架..........可能遲d會請替假....又會忙一輪啦

今晚.........中秋outing大日子.......應該係第一年攪....又傳校長去(最後都無)so個個都好緊張...不過今年去得好夜, 因為late左出去........成11點先返到center.,........開埋e.....11點半先走得.......連9m都無得坐.......慘爆~~

走果一刻......好想有一個人晌center門口等我......真係好想....想有果種..知道過左尾班車都一d都唔在乎既感覺...知道一坐底就有個壯闊胸膛比我抖下.....只係咁......

我諗............我只是怕寂寞而已.....