2004-09-16 00:24:18熊貓賴安安

滾水碌腳

滾水碌腳乎
並非指匆匆忙忙
而是真的被大量滾水碌腳=.="

事緣今晚因為eng soc breifing而夜歸
於事就碌一個合味道雞味杯麵
好開心咁拎左埋電腦旁邊
一邊玩ICQ一邊享受好美味既杯麵啦
之但係
我有幾「論盡」
大家都唔係唔知gar la
於是 我就貫徹我既「論盡」風格
唔小心一「kwun」
成個杯麵就倒左落個大脾度
痛到我成個人即刻跳起
一路慘叫一路跳
然後大夫(台長叔婆是也)
立即找來大量燙傷膏
大pat大pat咁搽落隻腳度
仲要用棉花同沙布包住晒
好似醃豬腳咁=.=
估計隻大脾有大概70%面積都碌親
(仲要係俾剛剛滾既水碌親)
認識我既人都知道
我大脾既面積有幾龐大gar la
試想像
over 70%既面積都紅晒兼起水泡
你話幾咁悲壯丫......:>.<:
唉.........
尋晚就俾兔兔咬到隻手爆血
今日就碌親大脾
因為「論盡」
我成為左一個容易受傷的女人
滿身傷痕
嗚.......:>.<: