2004-09-04 16:01:21熊貓賴安安

Smarties@reunion

九月三日 係我地Smarties re-u既大日子
不過極唔齊人...=.="
Agnes, Ralph. Hardy, Jerry仲有Patrick 爸都隱左形....

我地去左唱k
可能因為大家都比較靜
所以就......erm....=.="
淨係得Kerr爸發癲地唱歌
我同Stephanie就笑到傻左....
hahaha~~~~
可愛既Stephanie......
真係聽到佢既笑聲你已經好想笑....
直頭而家諗起佢既笑聲都好想笑...
hahahahahaha~~~~

後來人一個一個咁走
淨係得番我、Kerr爸、Timo爸、Alice同Louise
我地就去左飲野la.....
當然又係有好多笑料la.....
亦都講左好多唔同既野
原來我係一個好多嘴既人=.=
(其實佢地係話我健談,
有我o係度就唔會有dead air)
原來我係一個男人婆=.=
(其實佢地係話我好tough,
一個男仔應該會有既qualities我都有)
erm.......=.="
..........
不過今日都係好開心既一日
hahaha~~~