2004-10-10 02:21:16小露露

突然有感

今日本來係要做present同埋溫書架~
但因為真係覺得好累, 好辛苦....
所以我又放棄左....
雖然好似好無聊咁同人吹下水傾下計,
但係都已經好開心好relax~! ^^

今日同阿mon傾左幾句,發覺呢兩年入面我經歷左好多野,
體驗左好多,有開心有唔開心,
不過感覺上自己好似成熟左,
(-.-可能係某d人眼中我依然好幼稚....)
之前成日會以為自己放唔低,
會因一次又一次的失敗而變得更脆弱,
漸漸地連那碩果僅存的信心也磨滅了。
無錯...我可能前世係一隻駝鳥~ 哈哈 =.="
每一次受傷我只會選擇逃避,
因為我天真地相信:唔去諗就當無事發生過~!
我從來都無識過佢,無同過佢一齊,
我地之間無發生過任何央A永遠只係二條接觸不到的平行線。
哈~ 但現實永遠係殘酷架~! 你唔去面對唔代表真係無發生過~
但有趣既係....當你某一次被逼去面對既時候,
你會發現已經沒有以前那麼執著,心亦慢慢放開了....
時間真的很神奇....

有一次某一朋友問我點解要搞到自己咁忙?
哈哈~ 其實...我都唔知...可能因為變成左一個習慣....
由那年的暑假開始,我就不斷幫自己搵多d野做,
就因為"他"曾經對我說過的一句說話....
「你搵多d野做就唔會成日覺得悶架啦~!」
果一刻我只不過係想你多d陪下我姐....
誰不知就換來被煩厭的目光跟說話....
至此我就不斷搵野比自己做,令自己有咁忙得咁忙,
咁我就無時間去諗咁多令自己唔開心既野....
記得舊年我好似有一斷病情減輕既一刻,
但因傷口再次破開而使病情更趨嚴重....直至現在....

之前我係嬲過你,亦嬲過自己,
不過人大了就要懂得"化"啦....
"化"呢個字唔知點解令我諗返起早幾日我不幸既遭遇...
係我搭緊火車返屋企既時候,
有個男仔係大學站落火車果陣突然間係我面前嘔到一地都係...
我不能幸免地中左招 (好彩中左少少咋...真係不幸中之大幸呀~)
最搞笑既係成個車廂既人紛紛走避,
而唯一既受害人(在下)居然好冷靜咁拎張紙巾出黎抺左幾野,
之後居然可以當無件事咁行埋一邊繼續睇雜誌....
我竟然可以咁冷靜?! 搞笑呀~!
可能個人太混沌啦,咩感覺都無晒啦~
我有d懷疑有咩野係可以令我有更大的反應....
"化"? 可能有少少...因為我了解到bygone is bygone~
我開始放開胸懷去面對,收下數月前豎立的刺,
以平常心去面對~
( 我想澄清一樣野,我已經無再針對任何人,
只不過我日前想認真地去做好份功課,
所以對身邊的人可能嚴格左少少,
如果有d咩令到任何人有難受的感覺時,對唔住~!
我唔係有心架..... )
係未真係放得低,我亦都不敢斷言.....

"安全感"?! 好一個抽象的東西~
對它我真的是又愛又恨....
「愛?」自問是一個嚴重缺乏安全感的人,
因此總是抱以懷疑的態度,"信"? 唔係唔得...
只不過謊言一被識破,信用值便會一朝破產~!
很想找一個能給予我十足安全感的人.....
「恨?」正因這三個字令我成為輸家,
我,可能身旁有不少異性朋友,
我,可能不懂避忌,
我,可能不會把情感放在口邊,
我,甚至不能輕易娓娓道出「我愛你」這三個字,
但我,卻深知情人跟友人的分別....
一個我以為會了解,但原來在我久缺表達下依然會誤解,
開心、幸福、失望、傷心....一切都經歷過了,
如過山車的人生,其實也算是好運的,
起碼不會淡如開水,起碼曾經有過經歷,起碼到老後有所回味,
起碼到死時亦知道自己曾經活著.....
(哈哈~ 好hyper呀!慶幸直至作晚跟友人談天時,
仍能理直氣壯的道出:我沒有後悔~ 真好~! ^^)

強顏歡笑可能會減輕對方的傷感,
無名英雄可能好偉大,
四周的人開心可能能令到自己開心,
不過我始終崇尚:對自己好一點,這一個理念~
站在另一個立場,當我在一次偶然的機會下洞悉一切,
心,還是會痛~ 不是因為那舊有的傷口,
而是替你感到不值,及那一點點的不捨....
(突然有點想那一朵美麗的曇花,空氣中的曇花....)
你並沒有虧欠誰,即使你認為有,
昔日你所做的已足以彌補,而我亦感受到了~
勿讓我已/快放開的手........(邪靈退散~~~~!!!!!)

快一年了,期待新一天的來臨~! ^^"