2006-11-16 10:49:19ML

有時其實不喜歡做愛

對「得閒死唔得閒病」有了前所未有的理解 ﹣忙到連食煙般重要的事都能夠忘記的;好幾天一覺醒來,都在想「不如去死」而非「拿拿淋清o左 D 手尾」。何解俗語拿拿接住淋恕我無空餘時間深究 (總相信跟日本的娜娜有千絲萬縷關係)。長時間沒有打文字抒發後方知我是一種手停腦停的人。廢話,總要放低在某個地方的。

做 AV,俗語「拍o野」兩個字,總括了傾、度、去、拍、剪,還未計配那條聲底,但到底都叫做自找愛吃的苦。新一份 brief 四位組員連自己在內港韓各兩位誇國越境合作,我一皇,三后。當然女人有好有壞有正有「不如唔好望」,其中一個韓國女生暫且譯作李潤娜。頭髮長長,遠望相當可人 (其實近看也漂亮),溫柔乖巧型;身型不騙你,絕對是 above average 的。你以為「嘩好係我果 type 介紹我識啦衰」?都未講完。

試幻想你是個超喜歡扑o野的佬 (男人們請括免此項)。假設潤娜是個超喜歡扑o野∕俾o野扑的女生。我肯定她絕對一定不是你的理想對象,因為她會在連續的第十八回合之後,給你∕求你給第十九次。記住你是個人,有血又有肉,幾好反都假,會死人。如果有人覺得所謂事業型女生「都幾好丫」或者「可以頂得順」,我會一巴升死你因為我可以以發假誓一般的肯定,你其實未曾見過∕尚未明白甚麼是「女工作狂」。

星期日自發約見討論;星期一繼續自發直到學校營業時間的盡頭;星期二十時半再自發回去扣門又傾。我頂你有無咁多o野呀女?當一個人,以領隊身份對大家有所要求,但又未有詢問感受的話;我跟你講這種人歷史上沒幾個 ﹣例子有希特拉、董夫人、王家衛、死神、共產主義者,和一堆少林寺主持等。

假如有機會同樓上是但一件玩返一晚咁多,講真我就唔識揀;我得閒死但的確唔太得閒搞。



(p.s. JUST IN CASE 假設唔識中文妳都居然睇得明呢篇o野 (好難講因為妳睇樓上個名單人人都咁傳奇,話唔埋o羅):其實係讚妳o架o羅。我都兜面兜鼻幾次大聲讚過妳 FUCKIN HARD WORKING 妳又以為我笑妳,查實妳諗o下都知啦,我點敢笑九妳呢。會死人o架。 )
F 2007-02-06 12:49:05

有時其實不喜歡做愛 ,我有朋友都是這樣說.

Vee 2006-11-16 15:24:39

我其實係想講我見到”法輪大法”留言比你,
所以入黎趁熱鬧架咋。

祝 一日九鑊

davy~ 2006-11-16 11:56:05

u r god damn lucky man~