2005-11-04 18:52:36桉_伊芬

慶到我

今日慶到我呀,個死雞翁。鬧咩鬧呀,頂你個廢!!! 無話野,又話有講,成日係到暗示自己好勁,妖。今次我真係忍唔到你Lor! Nicole做錯HW,你洗唔洗「師爛」佢,再掉落垃圾筒呀。我覺得你好有問題,洗唔洗咁呀,做錯野咪再錯Lor,你對佢好過份Lor。LunchTime又要去NW,biTcH…忍唔到…晚上,打比Karena,問佢買唔買到"炭",點知……佢話"尾ar",即叫佢去買Lor。阿姐姐。r。咪話我鬧你,聽日就係,仲尾買。「真係『燒炭』啦」, 食ㄨ呀!!!!! 好才,最後買到,唔係你真係燒炭啦。HelenChan仲話我,咁真係呀Ma,個個買了野,佢仲尾買,我真係好好好慶呀Ma…今日真係慶爆,世包都死好多。