2005-10-30 19:11:54桉_伊芬

我,Cathy及Amy之CWB的一日行

今日返完永上,11:35a.m.同Cathy(CAT)去CausewayBay(CWB),
死人VivienLeung(V仔)~你「甩底!」!!!!!!! 又唔聽電話,我同Cathy都好’"慶’"。我同Cathy落左車…行---略。之後我同CAT去SOGO---廁所,忽然見到一支可口可樂係廁所某處,一齊即想起Monday----可樂洗廁所最勁最乾淨,好IN呀 :]。再落去Supermarket到買「泡呼」。再買雪糕,我同CAT試下邊隻味好味,個不雪糕姐姐,勁好似以為我地白衝,試完唔買,越不越細(少),我地買左"白朱古力 + 朱古力 " , D味好似「出奇蛋」, 好正呀。然後去東角尺,但壯修,所以去左金百利買糖糖。再帶CAT去"發記"食甜品,好味。嘩,今日食左勁多野---痴左,一直係到影相。之後一齊行去TIME.S見AmyNg,熱。上去影貼紙相X2,今日又用左好多錢。忽然見到死人V仔同人影緊貼紙相,憎死你啊!!!!!!!! CAT話行多一會,好三個人落左去CitySuper,買PinkLemon(粉)飲品,正。(街D人望住我LoR,MayBe以為我飲酒…)走啦,一出去,嘩好cute呀,TIMES有人扮Halloween公仔,當然我地有影相。之後3:00到同Cathy去7仔買Chip食,搭巴士走,食住野講左好多野。Amy自己走,Sorry~今日我feel到你好悶+無內,唔好意思呀~笑返啦 :] 。 原來佢地叫"吸血王子"&"南瓜頭孖仔"牙(圖)一直係到影相

今日一共用左$110到:
(1)Sogo泡呼 $10
(2)好似出奇蛋雪糕 (同CathyShare) $9
(3)金百利糖糖 $11
(4)發記甜品 $23
(5)影貼紙相 $34
(6)CitySuper買飲品 $15
(6)車錢 $8