2014-01-06 23:29:40sally

戒指

我有一隻戒指已經戴左十幾年,以我一個甘吾小心甘吾錫住身邊野既人,實在係好稀奇既事.
其實我都有吾見過好幾次,最後都係突然搵得番,連漏左O係日本,最後我友人都吾覺意見到寄番比我.
當初造呢隻戒指,係無特別原因,只係因為好想'懶'特別貪得意,但因為多次既失同返,多左份奇異感.

話說呢隻戒指早幾個月無左,比左一個重要既佢,話係信物,可能更加希望呢隻戒指都會好似往日甘到最後會番番自己身邊,當然係連同佢一齊番來.
不過事與願違,
手指上明顯少左一D重量,一直都好想買隻新既代替,去日本時話會買,最後去到日本又覺得不如番香港買,跟住到E家都未買,然後發現自己已經習慣左手指無野戴住綁住既感覺,或者最後都吾會再買番
可能係因為無物能代,可能係吾想搵野去代替果份情意,不過更可能既係只係習慣左。
到呢刻,我寧可自己係習慣左, 冷感D有時都會易過D。