2007-08-20 11:50:35倢君 ܤ

♡ Chun’s new blog [Just For My Wu Zun’s Family*]

Baby left at home!

我用最大的`感激`谢谢大家支持我新开幕的Fitness Zone第二家分店!

不论是来自海外我的支持者,媒体,我的朋友,家人甚至是那些不能来的你们,我都很谢谢你们.

给有来的你们,我知道你们付出很多努力在我的大日子的一部分.当然,更不用说你们的牺牲,因为我知道那是大过任何人可以想象的,但是我真的很开心大部分的你们在文莱有很棒的回忆 :-)

给不能来的大家,没关系,因为我真的了解大家有各自的工作,但我知道你们已经给了我你们最真诚的祝福让那天很成功!对于那些你们送的花,卡片,我真的很感动,还有你们的真诚真的让我很惊讶!!!

不论是我的演艺事业,我在文莱的事业或者甚至是我的私人生活,你们始终真心的支持和祝福我一切都很好.对我来说,这真的非常贴心和亲切,而且我知道你们只想要我开心.我会总是保留这信念在我心里,所以不要担心我,ok!我保证我会过着快乐的生活在现在,未来,所以你们也要!其实,经过困难的时期不意味着我不快乐,但这是一个挑战,我喜欢去面对它让我的生活有点不一样.

其实,对我来说,最近从文莱回台湾是最不能承受得住的,因为那种感觉就像是在你的宝贝出生之后,不愿意的离开它!我多希望可以花多一点的时间确保它是顺利的经营...但是好吧,我必须放弃想它! :-)

现在,我已经回到我的演艺工作上,至于即将到来的活动,猜猜看是什么???你们将会看到更多的我(也许我会出现在你的梦中)哈哈!

最后,祝你们今天有个非常健康和开心的情人节...ENJOY :-)

小分享: -
要在生命是成功的,我们就必须不是轻视就是过于自信我们所拥有的能力!
继续试试看...
Baby left at home!

我用最大的`感激`謝謝大家支持我新開幕的Fitness Zone第二家分店!

不論是來自海外我的支持者,媒體,我的朋友,家人甚至是那些不能來的你們,我都很謝謝你們.

給有來的你們,我知道你們付出很多努力在我的大日子的一部分.當然,更不用說你們的犧牲,因為我知道那是大過任何人可以想像的,但是我真的很開心大部分的你們在汶萊有很棒的回憶 :-)

給不能來的大家,沒關係,因為我真的了解大家有各自的工作,但我知道你們已經給了我你們最真誠的祝福讓那天很成功!對於那些你們送的花,卡片,我真的很感動,還有你們的真誠真的讓我很驚訝!!!

不論是我的演藝事業,我在汶萊的事業或者甚至是我的私人生活,你們始終真心的支持和祝福我一切都很好.對我來說,這真的非常貼心和親切,而且我知道你們只想要我開心.我會總是保留這信念在我心裡,所以不要擔心我,ok!我保證我會過著快樂的生活在現在,未來,所以你們也要!其實,經過困難的時期不意味著我不快樂,但這是一個挑戰,我喜歡去面對它讓我的生活有點不一樣.

其實,對我來說,最近從汶萊回台灣是最不能承受得住的,因為那種感覺就像是在你的寶貝出生之後,不願意的離開它!我多希望可以花多一點的時間確保它是順利的經營...但是好吧,我必須放棄想它! :-)

現在,我已經回到我的演藝工作上,至於即將到來的活動,猜猜看是什麼???你們將會看到更多的我(也許我會出現在你的夢中)哈哈!

最後,祝你們今天有個非常健康和開心的情人節...ENJOY :-)

小分享: -
要在生命是成功的,我們就必須不是輕視就是過於自信我們所擁有的能力!
繼續試試看...
Baby left at home!

My greatest ‘Gratitude’ to everyone for the success of the opening of Fitness Zone 2nd branch!

Whether it’s my supporters and media who came all the way from overseas, my friends, family or even those who couldn’t make it there, I am more than thankful for all the best wishes!

For those made it there, I know you guys put in great effort to be part of this big day of mine. Of course, I won’t be mentioning all of your sacrifices because I know its more than anyone can imagine but I am really glad that most of you had a great memory in Brunei :-)

For those who couldn’t make it, it doesn’t matter because I truly understand that everyone has their own obligations but I know you guys have given your most sincere wishes to make sure that day would be a successful one! I am really touched by the flowers and cards from you guys and your sincerity really surprised me!!!

Whether it’s my showbiz career, my business in Brunei or even my personal life, all of you have really supported and wished all the best for me all these while. To me, it is indeed very thoughtful and kind of all of you and I know you guys just wanted me to be happy in life. I have always kept this principle in my mind so don’t worry about me, ok! I will make sure I will lead a happy life now and in the future and so must you! Actually, going through difficult times doesn’t mean that I am not happy but it’s the challenge that I love to face to make my life a little more different.

Actually, coming back to Taiwan from Brunei recently was in fact the most unbearable for me because the feeling was like leaving your baby behind reluctantly after being born! How I wish I could spend a little more time to ensure that its smooth operations… but well, I just have to give up thinking about it! :-)

Now, I’ve got to go back to my Showbiz career as there are tons of activities coming up and guess what??? You guys are going to see more of me (perhaps even appearing in your dreams) haha!

Lastly, a very HEALTHY n’ HAPPY CHINESE VALENTINE’S DAY to all of you today… ENJOY:-)

Quote to share: -
To be successful in life, we must neither underestimate nor overestimate our own abilities!
Keep on trying....

PS,這是我自己翻的 * [不累的]
請不要張貼到其他地方,說是自己翻的
這篇最主要是給無法上無名的內地買吳尊家人 =]
不過...台灣的尊迷看 我也沒意見 呵
第一次是貼在我的無名 忘了有些內地的fan
不能上無名 * 所以又po了一次在這裡
第一段是給用簡體字的家人的
第二段是給用繁體字的家人的
第三段是尊打在網誌上的原文

倢君第一次翻譯 如果有錯 不要怪我喔 哈哈
希望家人們會喜歡 =]

PS,这是我自己翻的 * [不累的]
请不要张贴到其它地方,说是自己翻的
这篇最主要是给无法上无名的内地买吴尊家人 =]
不过...台湾的尊迷看 我也没意见 呵
第一次是贴在我的无名 忘了有些内地的fan
不能上无名 * 所以又po了一次在这里
第一段是给用简体字的家人的
第二段是给用繁体字的家人的
第三段是尊打在网志上的原文

倢君第一次翻译 如果有错 不要怪我喔 哈哈
希望家人们会喜欢 =]
Ludan 2007-08-22 22:55:26

非常感谢你这么照顾我们内地的Fans! 谢谢!

ヾ傑夫人ζ 2007-08-20 22:23:22

   辛苦妳了