2005-08-07 23:49:05〝On|

創新紀錄...

燒完烤,今朝3點先訓,然後一訓就訓到10點la.老媽子叫我起身食早餐,於是呆下呆下咁食左早餐之後,又再達係床度訓.一訓就兩點la.. 成個暑假第一次咁晏起身a.

今日返工超辛苦a.因為星期日特別多人,個死人老細又唔知走左去邊,搞到冇人收錢,唯有搵另一個ee收,搞到人手又少左.忙到呢. 媽的!
差唔多收工果陣老細先返黎. 差唔多10點半果陣,諗住就快收工la.
{ling ling ling} ,, 心諗:仆街la. 唔通有人叫外賣!, 見老細好快咁落單就知道,仆街la. 他媽的,最尾仲要遲收工送外賣,超辛苦,咁我咁辛苦肯定搵人o塞下la..搵人梗係搵首選la~ 點知打去佢聽唔到.然後我就去送la. 送完差唔多返到鋪果陣,佢先打返黎~ 算LA,佢肯打返俾我已經好好架la. 於是企係鋪格離,靜雞雞咁企係度吹水. 吹左兩三分鐘,就入返鋪收工la..
放工渣車果陣原本諗住慢慢渣架ma .點知過橋果陣見到一部125渣得幾快下~ 咪追下lr~ 越追越快.唔覺意一直渣到好快.傷車a.. 差唔多落橋果陣,見到一部evo同埋一部唔知咩車係度"爛"車la. 咁我就用時速50km咁過左佢地..佢地心生不憤,就係後邊追我la.咁我又不今示弱咁渣盡la. 一直係佢地前邊la.去到最後一個彎果陣,我就唔收油咁直劈,片得幾低下咁.我都幾驚炒車, 然後轉轉下變果陣,突然聽到,d跌左鐡咁ge聲la.然後跟住我果兩架車就唔見左la. 唔知佢地係唔係炒左呢~