2007-07-18 01:50:22OnE氏行动

practive makes perfect

the saying that practice makes perfect means that after you have plenty of practice in what youare doing,you will perfect in it.he who practice a lot will master the skill than he who seldom or hardly practice.
it is evident that practice is important for everybody.if you want to imporve your study or work,you should remember that practice make perfect.
各位
我都唔係話好想講英文

但係
我比mum mum叫左去補英文
以上兩段係我聼日要背比老師聼既
所以
就算係上離寫也
都要努力背書a!!

其實
我16號就想講我補習D野
但係

爛網!!!

我寫左兩次

up左兩次佢都唔比我放上離
我惟有放棄
而且
都冇興致再講補習既也


重申一次

爛網!!









最近覺得係江門影相真係好好玩!!
我今日
因爲挂住影

唔記得我係過緊馬路
嚇親D司機
哈哈

sorry....

以下係今日收穫精選發放!!
會想在世界留下痕跡
即使
很微小
很不被看好
甚至
很幼稚
但是

不該幼稚一回嗎?















真奇怪

一輩子
就似乎都在樓梯裏




就像是
一個
無法逃脫的輪回
永遠
都無法逃脫

不是嗎?















即使全世界
都模糊

還是會
站在模糊裏
微笑地看我

一直看
一直
一直

請別放棄我

請讓我看清你















在城市森林裏
一直屹立
一直
不倒的

既然只是路燈

那個只會
偶爾
我們為它翻新一下
它為我們
閃兩下

鬼東西

不爽a!






















不用説什麽
就是
喜歡
美美的天
這次
即使被人說幼稚
都不會迴避
看你的
目光



























繁忙的路
不是我的路
我的
應該是天馬行空般的路










































霓虹燈中的沉迷
不需要搭救
因爲
這樣子
很好
































今日
搭車見到個女仔
出奇甘留意佢

個天仲比我見到幾次(都係搭車途中)
哈哈
不過技術為”0”
影唔到正面
lucky!
all
bye

上一篇:變形!Go!

下一篇:wo被困于开平

劒龍 2007-08-16 03:18:26

好采我仲睇得明段鸡肠~~~

..吵 癃癃. 2007-07-19 22:57:02

我將會是世上第一個畫畫畫到死咖人

版主回應
so/..... 2007-07-21 13:48:05
xingmanlee 2007-07-18 23:03:42

加油喇.

林楚雯.

哈哈....