2005-03-04 23:22:48OokitoO

重有兩個星期ja...><

話咁快今日又係星期五lo.....唉...距離三月十八重有兩個星期ja.....
好快就要會考....心情係點?...咪又係差唔多咁.......
d時間真係過得好快......諗返起琴日重好似係星期一咁= ="
今日都無d咩特別野發生.....就好似平時咁.....不過最慘ge就係..係咁凍ge天氣
無得留係課室個到><.....真係凍鬼死我la...><.......
聽日就星期六la.......又可以出去lo......唉....今年可能係我最後一次去慈青日la....聽日又要一早起身去左a凌個到先wow......
我最近發現自己..原來當我同一d人開始梳個時..我開頭係會嘗試去拉返近佢..
但當我用盡力去拉都無辦法拉佢返黎ge時候....我就會放棄....
之後就算見到個d人我都係會好冷咁去應佢地.....當然兄弟個d我就會更用力去拉
返近la......不過當我放棄ge時候..我就會真真正正咁放棄個d人.....
因為我發覺......得我自己一個用力..而人地係放放地手咁ge話......就只會搞到自己好辛苦..好唔開心....所以到個時我就會放手選擇離開....
因為而家唔係我唔想.......而係人地唔想......個種感覺太辛苦la.....
所以我覺得"人執著不好....何不放開懷抱....做個開心快活人...."我而家就係d咁ge人la.....所以而家我好輕鬆....
打完日記又差唔多係時候訓lo.....真係好凍a....>.<