2004-08-28 03:08:27luvluv

唉唷...我又發癲..

香港
唔知係咪細既關係

當有一排雜誌呀報紙
話邊個邊個牌子hit
呢季著乜野先好睇
係cwb,,mk,,tst...
就會見到好多twins

當然
我應該會係其中一個

其實
都幾無奈
如果
著得另類d
出街實被人啤

我係
介意
人地既目光
不過我都係堅持我既converse,,
唔踢拖~

其實,,
日本真係好free
個個都有自己既style
你好少見到copy cat

無論你著到幾奇裝異服
都無乜人會理你著乜
不過一定唔可以係
老翻

日本人真係幾鐘意名牌
lv係佢地一生人既必買product
((我都同意~))



講番
我日日返工
都見到OL既burberry,,(袋)
blue label,(袋)
patrick cox,,(袋)
少女既beams(monogram product),,
superlover(錬&print tee)

好厭
真係
無處不在

其實
我係接受唔到
個brand name o係件product
show off得太緊要
好似
beams monogram咁

而家
我都幾唔鐘意
beams d
monogram野
我都係對衫有興趣d~

我覺得簡簡單單就可以喇
自己/有知音人知係乜就ok
深藏不露好過鋒芒太露

所以
我儲緊$
買westwood全黑~銀包~
貪佢個款低調
呵呵

唉..我好似狂妄左d...

奢侈既獅子女又發癲...