2008-01-01 02:04:38Dennis

如果這還不算愛,還有什麼好悲哀

一月一日一點多,剛從泉州回到香港幾個小時,看過電視裏國金二期放的煙花,庸俗得可以,卻也無非為俗得像我的人提供一個回港渡歲的借口.
這陣日子沒有寫過一句日記,因為很忙,更因為唔想寫. 唔想,因為想講既嘢唔可以講,咁梗度寫嘢又有咩用呢,好似營造緊某一摄人心目中的我,咁又有咩意義呢. 不過,算喇,剛睇回從前的文字,無論是開唔開心,總係一個記錄,總係俾一啲平時接解唔到我的朋友一個知道我生活多點的機會,所以,還是會繼續的.
上泉州,係因為要做一隻IPO,而當中最驚心動魄的事當然係撞頭事件. 講真,事件的全部我都費事重提,不過我知道同事客人們很担心,也感謝陪我回港的Shirley.
另一件事,是有人告訴我一些我應該feel到既嘢,不過既然有人同我verify,就梗係好喇,咁我都算可以了咗件事. 其實都無話自己蝕咗啲咩,做人既嘢對得住自己己經足夠.
---------------------------------------------------------------------
十二月三十日,在酒店看著中央二台,有個節目叫"2007中國驕傲",熒幕上有四個三四歲的小孩圍著一個坐輪椅的老人家,大約有八十多歲吧. 原來老伯在一九六七年一次災難中跛了腿,一直以每個月九百多的救濟金過活,那圍著他的小孩,就是他剛收養的孤兒. 在這幾十年間,他收養了幾十個無父無母的兒童,現在很多都長大成人,事業有成,他們那天都一起回來,頒這個中國驕傲大奬給這位老伯.