2007-08-31 00:55:28Dennis

可以走

話咁快又黎到八月尾喇,仲有四個月就下年,睇個勢我既目標應該達唔到喇.....不過其中有一件開心既事,就係終於考晒呢個死人QP,雖然上咗幾堂,考咗幾次試,但係成日覺得自己一夠雲咁,諗落好快又升grade,真係好驚吓. Sarah講得啱,難道我既智慧適合做一個普通account?

不過咩都好喇,我希望可以儘快離開呢間公司,因為啲client太差,又無OT,所以其中一個辦法係黎緊12月考CFA,下年6月考level 2,到時辭職考試,同埋轉吓其他firm.....我真係好唔明啲人日日做十幾個鐘先既心態,點解仲可以頂得順留係度對住啲唔appreciate我地既client.

呢個job己經到達尾聲,下星期會有新的job,做SOX,係一間美國公司喇,亦係我嗰組鑊job之一,唉.....呢排無咩做過,淨係有日同Ray行街,買咗件Y-3背心,雖然有少少貴,但係隻色特別囉,做完gym後,又同Michael行,食simply Thai,慶祝我地exams及格喎. 另一星期,去番Soho East食curry.

後記:呢排個市好唔穩定,都係儘早賣貨離場.
kwan 2007-09-04 23:31:30

我突然發現我很久沒有在你這裡留言了,今晚心血來潮又想留兩個字。睇完你寫既野再配合我今日的心情,我發現其實我很&quot驚青&quot....好似唔係好適合做senior,超驚...anyway...呢度都講唔到d咩,再約你啦,祝你開開心心先。