2003-10-03 22:39:16小夫

Be Water.

前兩日個Data base唔知做咩登入唔到,
所以今日先可以寫返。

前日係國慶日,
但係一向好少民族志識嘅我都冇諗過放假嘅意義,
總之就係多咗一日假期喇。(^^)

0個日係《無間道II》放映嘅日子,
本來想叫人一齊去睇,
點不知:
Nathan : 唔得呀…我而家打緊麻雀。
M巾 : 我都係。
發 : 我都唔睇戲嘅。
譚鋒 :$$$$$$$ …
Arron : 陣間要出街買野呀!


冇辦法之下,我就只有去溫書…

(中間部份已由台長加密處理。)

…到九點幾先返到屋企,
雖然有D攰,
不過今日好開心!
(下次再有機會就好喇!^^)

跟住冇機耐就瞓咗喇。

第二日返到學校,
第一堂係Geog堂,
要交功課。
但係我響書包搵極都搵唔到份功課!(哇!)
(睇黎係前日執野去溫書0個陣擺咗響屋企,
又唔記得帶返學喇!)
冇辦法之下只好行最後一步-----
舉手投降!
(本來Ms.Ching要我食晏0個陣返屋企攞架,
好彩完堂之後佢就同我講話可以聽日先交,
但結果都係要寫手冊…唉…)

下晏又去咗食車仔麵,
好彩嘅係尋日響車仔麵檔前趙樂樂冇發生任何事故,
好平穩地食咗佢嘅一餐。
(唔知下個月去會唔會又流多次鼻血呢?呵呵~)

尋日係long day,
所以要上多一堂。
今次係講舊年大學我地之前一屆畢業生讀到degree嘅admission grades,
(CityU 嘅BBAIS 果然靠唔住…)
同場仲加送一本郭Sir話價值HKD$400嘅JUPAS 指南,($400…)
及我地JUPAS揀科嘅access number。
最後就係上一屆嘅畢業生講返佢地上咗degree嘅野。
(令我再一次想令自己更加努力!)

放咗學之後依然係一行五人去溫書,
溫到差唔多八點就去麥當努食野再去自修室溫。
(平時都係響參考圖書館度溫。)
溫溫吓見到Fion,
佢都響度溫緊。
傾咗一陣,
佢話今年A-level想UE攞B。
(佢讀書好叻,
但係CE考得唔係咁好,
我諗佢今次A-level成績一定會更上一層樓。)
之後溫到差唔多成十點先走!
(個頭都溫到有少少暈…嗚…)

今日由於受到尋日勁溫書嘅關係,
個腦硬係好似實咗咁…
不過平時情況更差0個陣都係咁上堂,
所以都好平穩咁響上堂聽書。

上Geog堂0個陣發生咗一幕師生上演嘅「大戲」!
(大戲最拿手的武打場面-----耍、花、槍!)
主角Ms.Ching好刻意地問譚鋒一條問題,
譚鋒又好刻意地答錯。
而最刻意嘅時刻,
就係Ms.Ching 響譚鋒答錯之後贈佢0個句:
「我唔愛你架~」。
咩事呢?

放學後要Geog補課,
但係都淨返冇咩Energy去聽。
好彩Ms.Ching都頂唔順,
講咗冇幾耐就完。
(自開學以來Ms.Ching嘅體力就持繼下降,
唔知係咪要應付多咗課堂以外嘅野,
例如同人出街食飯呀咁呢?)

今日放咗學之後無去同趙樂樂佢地去市中心溫書,
因為我想申請樓下個社區中心嘅自修室。
(可以近D又可以返去食飯嘛!)
Eunice陪咗我去申請做會員,
到咗之後竟然比我見到小花!
(之前完全唔知佢響度做,
可能係呢排少搵佢喇~~”)

申請完返屋企換衫之後就去同Eunice溫書,
去到自修室發覺0個度原來好靜,
而且個個都好用心咁溫書,
好有讀書氣氛吓,
令我不期然咁都好想溫多陣。
(可惜嘅只係開到九點半,
如果佢係開到十一點我諗我都可以繼續。)

見到個個都好勤力之後,
對自己不期然都產生一種推動力。
而家我先覺得之前我自己係好鬼懶,
唉…只好以而家嘅努力去補救當初嘅損失喇。

Just hope that is not too late.