2003-09-29 21:19:50小夫

CityU: With a special case.

今日終於都有P.E.堂喇!
好開心好開心
響各人數星期口中所訴說的各樣足球消息,
渲染了我沉睡了三個月冇踢波而半退休嘅身體,
如今有機會比我去踢波,
自然係義不容辭、義無反顧、義薄雲天…

今日晏晝去茶樓食飯,
我本來想問吓點心「姐姐」有咩飯,
點知佢好順手咁就比咗煲咸魚肉餅飯過我!
但係食落口又幾好味喎,
所以呢餐都幾滿足。

原來今日P.E.堂要做返年年第一堂P.E.堂都要做嘅野---
度高磅重等check體能嘅事項。
發覺自己重咗都幾多,
度血壓0個陣又無喇喇鬼死咁高又跌到去0(開心到死嗎?我都想!),
但最後都覺得自己唔係咁fit(三個月冇郁過咁濟~~")。
睇黎只好靠放學之後踢波0黎個打散脂肪、Break & Burn!

放學後立刻到球場踢波,
但係踢咗一陣之後發覺自己對腳就有少少軟,
又冇晒氣咁(爺爺我老喇…),
比對面個趙樂樂係咁放(點解你咁勁架!?),
重比佢連入咗幾球。
之後我地都唔輸蝕,
由各前鋒(有大佬明同Arron,重有之前一齊踢嘅form 1(?)仔)都有進帳,
互有攻守之下完結。

發哥佢響踢波0個陣整爛咗副眼鏡,
隻腳又響之前扭親,
之前某件事失誤又令攪到發哥成個人都冇晒心機。
(不過今日你都有入波,
比心機呀,
你一定要振作起0黎!)

P.S.尋日有單驚人嘅新聞:
屯門大興邨興輝樓一單位,
一名男子因受失業、入獄、喪父及患病種種困擾下,
於凌晨時分以雙氧水加熱發生爆炸,
送院經急救後情況危殆。

驚人嘅不單止係案發地點係自己所住嘅區域,
而且更令人震驚嘅係輕生男子係---
「城大畢業生」!

相比於自己,
學歷唔係比佢高,
但總算有「家」,
有「朋友」、「同學」、「親戚」等穿梭於我的生活圈子內,
生活都尚算平穩。
如果自己唔去珍惜的話,
在生活上有所突變之下,
自己有可能應付唔到周遭的事物。
如今只望此大學生能夠渡過危險期,
康服而對生命有所珍惜。

P.P.S. 柯南第42期出咗喇!

to 鋒:如果不為自己做點事,你會對不住自己頑強的生命力。

All human beings are like grass,
and all their glory is like wild flowers.
The grass withers,
and the flowers fall.
But the word of the Lord remains forever