2021-11-04 03:01:20夜風雪

《記憶中》《好天氣》《友誼》《控制》《無盡的等待》

《記憶中》《好天氣》《友誼》《控制》《無盡的等待》

《記憶中》

The memories of time are deeply

imprinted in my mind


Hidden in our memory


時光的記憶深深地印在我的腦海裡


隱藏在我們的記憶中


《好天氣》


No matter how ordinary days


There will be good weather that belongs

to you and me


再平凡的日子


會有屬於你我的好天氣


《友誼》


Friendship can increase happiness

and reduce pain


友誼可以增加幸福和減少痛苦


《控制》


If you can overcome your anger


That means you can control your emotions


如果你能克服你的憤怒


這意味著你可以控制自己的情緒


《無盡的等待》

I am not afraid of time and distance


I'm afraid of endless waiting and emptiness


我不怕時間和距離


我害怕無盡的等待和空虛


by 夜風雪

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)