2006-11-10 12:51:23nichole

我叫唐詠姍~!

我好耐冇打li個野la~!
時間好快就過~!成日都唸下以前~又唸下以後~!
我發覺~!好多野都唔同左~我以前同而家既唸法唔同左~
想要既野都唔同左~!好似...都唔知自己做梗咩咁~!
我而家籌備梗要開公司~其實~個fung險好大~!
有時~想搵多d錢~令自己同家人生活好點~!
但我如果she左咁點li??會唔會死ga?
我指係自殺~!我唸我會ga~
因為我訓左個身落去~so~唔可以she~!
我而家心入面既~!只得一樣野~!
希望就li一樣野~可以令我成功~!
dream?
later先唸l~!冇錢~冇dream~!
ok?