2005-03-03 13:05:16尚未設定

第三級

昨晚個感覺好似打左一場仗.............

因為昨晚比牧牧醒左一大鑊...........
我同lokyiu, cha cha頂哂........

不過我知道lee個只係火山爆發0既第三級......

希望唔會再有第五級and十級吧.............

因為今次牧牧已經講得好明..........唔好再激多鑊.....否則就真係古語有云....<神仙都難救>............=__="

除了大嘆一聲外, 都不知可以有何反應了.............
________________________________________________________________________

還有.......昨晚知了一個消息, 就係我當年所遇見的人狼......
他終於都受到制裁了..........
我的內心真的好開心, 起碼不要再有任何無知女士受騙, 而佢亦都終於要面對佢自己所做過的事.....
可惜的就只是我揭發得太遲..........
不過好慶幸當年的我並不無知, 也不隨便..............

還有慶幸現在和過去的我, 遇到都是 a man NOT a brute...........

女士門愛的是man呀, so be a man don't be a brute.