2005-02-21 16:05:47尚未設定

原來都幾好玩.....



最近我成日屈劉仔.....

例如:
一次係劉仔屋企, 我放低左我自己隻耳環係佢間房, 跟住.........
我: 做咩會有隻耳環係度架?
劉: 下...係咪你架?
我: 我有咩耳環你唔留意0既咩? (=___= 佢真係冇留意......如果唔係都冇得繼續講)
劉: m.......唔好玩我啦...
我: 咁即係點解呀?
劉: 下....我都唔知點解.....
.......不知所措中........
跟住我忍唔住笑....就比佢發現左.......

haha原來都幾搞笑.......

好似今日, 劉仔比左個password我幫佢check email......

我: 仲咩有女仔相架?
劉: 邊度有呀?
我: 仲唔認.......你影完仲send返比佢....
劉: 冇呀, 邊個呀?
咁樣擾攘左一陣我就話 <咪就係你亞爸個friend個女law......>
劉: 你係咪玩野呀?佢11歲0乍.....
我: 咁佢的確係女仔ma....
劉: 我send返比佢亞爸0乍......




冇咩野做, 咁樣玩下都幾happy....
不過唔好玩玩下真係發現到..................
咁就真係玩出火啦~~~haha!!