2003-03-08 00:27:13愛你既Rebecca

7/3~~個project 終放有d 成功感

失蹤左幾日
我終於浦頭啦..
有冇掛住我呢??

我呢幾日都係做緊我個project 呀..真係好頭痛呀
2 個project 都可以令我致命..仲邊會有心情寫日記ya,,係唔係???
晚晚都做到3:00幾..個人都顛呀..

好彩
gpa 個一個做哂啦
liberal 個一個仲有少少啦
成7000幾字呀

不過我都係適當既時候relx 下既,,,例如同朋友電話啦...最開心係同ada and 阿航傾..../^0^

仲有呀..yesterday ada yesterday come to 探我呀...佢come to 我home 呀
好suprice .....佢come 我到囉cd...而且仲一齊食雞蛋仔..好正..超好味呀...雨中漫步..haha

今日就入左元朗..一個我一生人只係去過幾次既地方去搵我個男朋友仔..haha
佢間屋好正ya..因為有幾層..不過真係隔涉左少少...

係there 真係好多野食呀..好正..我地由小食一路食到大排檔呀..仲點少得個甜品呀....我仲買左元朗老婆餅比婆婆做手信...其實都係我想食姐,,haha

不過開心既日子真係過得好快呀....
我要努力考好個a-level..聽哂你地話呀..