2005-12-09 10:56:57ngaryin

寂寞殺死一隻貓

見到身邊的人好多都突然有拖拍....係突然...
無論我認識或者不認識都好...
我都會想.....’噢..居然個個都有拖拍’

朋友..可以一世..情人不可以...
因為情人會厭倦...會..變心
所以做朋友....的話...大概...兩個人可以永遠不分開..
和平相對....

這個道理...你們參透了未..又會相信嗎....?

今年是我第三年....單身過度聖誕節....

斷估不會在距離xmas短短幾星期裡有新歡..
又或者問題是我真的須要一個’新歡’嗎?
有時覺得自己好煩....大佬...我真的要...
有個好人突然降臨在我身邊然後...用心去愛我???????


咪咁老土....聖誕節就算自己一個在屋企....

我都不是生存唔到


我忘了因為愛情是雙方...


要我和他兩情相悅才可以....

咁應該都幾難......事但有個人愛我又什麼用...???

這三年裡.尋尋覓覓....
最後.

還要是在測驗,交paper的deadline前..寫這段說話.....

咁代表什麼...??

代表.因為這三年裡沒人愛上我....而我覺得自己都不值得人愛的荒謬理論.....

真失敗...


身邊還未拍拖的密友....自私的我會希望你們....一直無人要...哈哈...

但...都係唔好喇....費時見到你地唔開心

只要你地拍了拖之後....不會因為男朋友而忘了我就好...

又或者可以..介紹你男朋友給我認識..

我會笑笑口去串他..要他好好照顧你....

我怕寂寞..因為凱西話寂寞可以殺死一隻貓....

但....要是去強求別人才能遠離寂寞...
那以後回想起來才更加寂寞.....

中意一個人...唔駛出盡全力既...

焦頭爛額...誰可憐你...?