2005-06-20 14:08:46ngaryin

Kodak打工仔

終於完了Kodak Promoter的工作.連續四個星期的六日.我都要著起kodak黑色的制服, 呆在Watsons去推銷相片打印機.如果那間分店不幸沒有locker,番工放工的時候還要搬著重甸甸的打印機.

四個星期分別要到不同地區工作.旺角,黃埔,尖沙咀.最後一站香港仔. 由十二點企到八點…真的好悶…特別是那個場人流少的話.尖咀那間watsons. 每個鐘的人流可以少到只有小貓三兩隻…

每次我都好期待四點放食飯, 終於可以坐低…不用再在Watsons度來度去,聽著重播又重播的錄音帶..

“嘩,mini cooper呀,如果我有就好喇”
參加屈臣氏天天賞你贏巨獎…頭獎係mini cooper一部..
只是惠顧五十蚊就可以抽獎一次…..每日每間屈臣氏都會抽架…’


每日,原來只有一位幸運兒…..試想想.一日有幾多人在Watsons買東西…然後抽中你,都只是得到一枝唇膏…mini cooper的得獎者??是累積總日數總Watsons分店抽獎再抽…

抽中的機會基本上等於零

每一次我聽到,天天賞你贏巨獎開始抽獎,我就好開心,因為代表已經是晚上七時..我將會收工

我好懶.番工等食飯.食飯等放工. 放假之後.一直都不想工作.又或者我真的太喜歡在家,雖然悶但又可以什麼都不做.

就算有工番,我的態度永遠都是番又得唔番又得…錢對我來說是重要…屋企雖然不是特別富裕.也不會迫我一定要做工…但用自己的錢去買東西.總比問屋企人拎錢去買來得大條道理.

我沒有資格追名牌,我不能動輒就買過千完的衫褲鞋襪, 因為我無錢…況且過千元一條牛仔褲可能都不能吸引我….

我都不可以節衣縮食去追潮流,因為我太為食…如果日日只可以食個麵包…我寧願唔買…番工已經辛苦…何解仲要刻薄自己…買不到的名牌因此而變成酸的葡萄…但我介意自己因為要大洗而沒有得食的折墮…

有好多野我都想要…好多地方我都想去…但對自己我總是好慳…這個是巨蟹座的性格…想買野給自己,總是要想過度過.所以好易變成別人心中連買東西都猶豫不決

做promoter….其實並不適合我,但在我未找到其他工作的時候.我都要繼續做…因為我不想再問屋企拎錢…
縱使我覺得自己不善辭令,但原來對住potential customers,我都可以迫自己能言善辯,到最後我賣了3部機…當然都因為我有一定的彩數….

這部打印機有一定的缺點.第一: 不是所有相機都可以直接connect到, 第二: 再補充相紙的話會很貴.,要打印一張相要大約3.5一張….好多人聽到價錢已經打左個突…
還有一般人的心理.無著數唔好叫我, 見到promoter最好即走….

幸好都沒有什麼顧客令我難受,反而貪便宜的就大把….為了影一張相.而大出醜態.不只是顧客, 什至是企在旁邊賣健康食品的Promoter…睬都唔睬你既watsons職員都可以因為你幫他影一張相而即刻變臉…

“影得我瘦d”
“點解我咁肥架,幫我再影多次呀”
我個肚腩突左出黎呀”


其實在出面晒相一蚊都唔駛…又何須將自己搞到咁難睇??

第一日我去旺角某間Watsons, 去到呆企了一個鐘,經理對我態度極之惡劣…無人幫我set野,搵電…所有人站在一邊冷眼旁觀. 到我settle好..一大堆Staff, Promoter知道可以免費晒相…就即刻衝過來…
“幫我影張啦..唔該你啦”

你幫他影多幾張..他們都對你客氣點

臨收工突然有人送了Kodak的paper stand過來. 那個人放低就走…我完全不知道可以點砌..遲了半個鐘收工….之前要你幫你影相的蒼蠅突然雞飛狗走…有個Watsons男職員經過…說句好忙又走左去….
原來我真係無認真出黎做過事…
如果我見到有人要幫…我一定會…但其實這個舉動是好無謂.
面對住所謂的現實.,原來我還是會覺得不開心….比起那個痴線經理鬧我…我更加不想去接受…

那個經理分明是找我來發洩..我見他的機會不多,但每次見面,他都對我無理取鬧,我同Fion講.他叫我辭職. 我同洋洋講,他當晚見到我…已經幫我打好投訴信…當然我沒有寄,都不打算去投訴…

洋洋的舉動其實我有點想不到,他比我成熟,冷靜,應該明白出來做事俾人話兩句就小不免..我奇怪他居然會幫我寫信…細想之下,我覺得朋友,或者家人對我太好,太保護我….如果我投訴,對我以後繼續做promoter都可能會有麻煩.公司又不知道會怎樣想我…其他人會覺得我是小孩子脾氣,,還是覺得我唔捱得?

所以我算了…因為我只是在旺角做兩天,下星期又轉場…..你即管鬧..反正我第二天已不用再見你…第二天,我就是你的顧客…留一線..他朝才會好相見…做人真係要對咁他人咁絕咁串咩??雖然我只是一個地位低微既promoter….
Watsons和promoter的關係未至於唇亡齒寒.但總可以做到亙惠亙利...promoter做到生意.watsons亦有錢賺,又何必將我看成是阻著你地方的無謂人

或者經理都要擺起一個款,要有威嚴…我見幾間watsons的經理或主任都是這樣的,不苟言笑…最鐘意就是叫其他promoter唔好傾計…我番工的時候.除了對客說話,基本上我是啞的,和其他人無話題….有一次和幾個promoter一起食飯.他們對著我吞雲吐霧…又講邊個劈邊個….我真係搭唔到咀…成餐飯….我無講過野…
有些人就算明明和其他人唔岩咀型..都仍然可以照樣口若懸河…我始終都做不到….或者我始終都要熟習..但我不希望把熟習變成習慣…


每一次入Watsons之前.我都同自己講,不可以表現得太像新人,我覺得自己實在太有禮貌….原來應該要對人作出某程度上的抗衡.否則人地會以為你好好蝦…出來做事的人又幾多個…還可以保持本質不變…唔惡唔串都要懂得去保護自己

將來如果我做高層…希望我在懶有威嚴的同時都可以保留一點點厚度和關心員工…不過我連要去上位的鬥心都還未有….可能我覺得在最高的位置….,始終都要捨棄時間…人情味…還要違背良心….所以我點都會選馬志強而不是葉榮添
..
做人簡單快樂..對得住自己..不是更好?