2005-05-29 14:05:40Happiness”Queena

一家唔知一家事

尋日睇左補考名單,無我份,應該就係畢到業或者畢唔到業,我諗ok la!應該可以畢業ga!

呢排真係好煩,唔知點解會咁!!身邊ga朋友都話,其實e+最唔洗煩個個係我,但其實我覺得係各有各ga煩惱啫!!我唔係無野煩,只係唔想表現俾你地睇啫,你地都煩緊lo!我無可能再講d野再煩你地ga ma!我覺得e+係人生最緊要ga時候,任何決定都係關係一生,ipm我都唔知適唔適合自己讀,3年,我讀3年ga咋!我早你地一年畢業,早過你地要煩搵工ga野,我baba又唔係好中意我讀ipm,覺得我讀左出黎都搵唔到野做,唉....唔知呀...3年後會點呢?就好似半年前咁,我都無諗過一切會變成咁la!3年...又有邊個可以知道將會發生d乜...我乜都唔知,只可以開開心心咁面對一切,一切欣然面對,順其自然...