2005-05-25 16:38:03Happiness”Queena

悶~超悶~

放左假一個星期,超悶!!個個都返學返工,得我無野做!!!我都好想搵到野做呀!!!下個星期就要開始溫習高考...唉...咁就唔悶la!會死之ma!!!唔想溫習!已經無左個種溫習ga feeling la!!e+又要人地溫反習...唉...唔悶..痛苦之ma!

屋企人e+好積極叫我考車牌,因為如果我係澳門讀書,又要返工,有車會放便d!佢地叫我考4個look,但我覺得4個look太麻煩,澳門咁少車位,可能剩係泊車都浪費我1個鐘la!2個look又太危險,但我諗我都會考2個look,之後買可愛車車,成部都焗“螢光粉紅”肯定俾人搬走!!!哈哈^o^